سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روح .راه .ارامش

20 قانون طلایی زندگی

زنـدگـی امـروزی مـملـو از فـراز و نـشـیـب است. برای کامیابی باید با مشکلات مباره نمود و هیچگاه بـر اثـر بروز سختی ها و شکست ها نـا امید نگردید. زندگی  همانند بازی فوتبال می ماند که تا دقیقه 90 مـمـکـن است سرنوشتش تغییر کند.در این قسمت 20 قانون طلایی کـه شـمـا را در طـی مسیر یاری میرساند، آورده شده است.

 1- حتی رئیس هم باید آستینهایش را برای کار کمی بالا بزند

زیردستان خـود را وادار بـه انـجـام کـاری نـکنید که خودتان تا کنون انجامش نداده اید و یا رغبتی به انجام دادنش ندارید. اگر رئـیس یا سـردسته گروهی هسـتـیـد باید سرمشق والگوی دیگران قرار بگیرید، آنگاه هیچکس نیز در انجام کاری با شما بحث نخواهد کرد.

2- اندکـی شـانـس و اقبال بهتر از کوهی از دانش و خردمندی است

هر اندازه که شما زیرک و باهوش باشید لحظاتی در زنـدگـی وجـود دارند که باید خودتان را آماده رویـارویـی بـا آنـهـا کـنـیـد. حتـی یـک مـرد خـردمند و دانا نیز پاهایش روی یخ لیز می خورد. هیچگاه اهمیت زمان و مکان مناسب انجام کارهایتان را دست کم نگیرید.

3- در ازای هر سخنی که می گویید، اجـازه دهید دشمنتان ده سخن بگوید

هر قدر کـه شـما بـا سخن های خود اطلاعاتی را برای دشمنتان آشکار و افشا گردانید، وی قدرت بیشتری برای ضربه وارد کردن و صدمه زدن به شما در اختـیـار خواهد داشـت. بگذارید دشمنتان سخن بگوید زیرا که اطلاعات قدرت محسوب میگردد و آنـکه اطـلاعات قادر است ویرانگر باشد.

4- پول نقد، پول نقد است حتی اگر از شکم فیل بیرون آید

زمانی که شما اسکناس در دست دارید هیچ اگر و امایی وجود نخواهد داشت تـنها پول نقد است که وجود دارد. چک همیشه در معرض بـرگـشـت خـوردن و کـارت اعتـباری هـم مختص آدمهای زود باور میباشد اما پول نقد همواره پول نقد است.

5- هیچگاه %100 هیچ چیز را برای هیچکس بر ملا نکنید

اگر شما خیال دارید میلیونر شوید بهتر است هیچگاه تمام جزئیات برنامه و نقشه خود را به کسی نگویید. همواره چیزی را نزد خودتان نگاه دارید.اگر مجبور به افشای آن شدید تنها %75 تا%90 آن را بر فاش سازید.همان %10 از شما حفاظت خواهد کرد(خصوصا هرگاه آن %10 باقیمانده غیر قانونی نیز باشد) و همچنین ضامن آن میگردد که آن ایده متعلق به شما میباشد.

 

دوستان ادامه مطلب پس فردا....9.15